Naujas VSO tyrimas atskleidė, kodėl amerikiečiai stebi „Super Bowl“. (Vaizdas: Shutterstock.com)
Naujas „Vegasslotsonline“ tyrimas atskleidžia dramatišką „Super Bowl“ vartojimo pokytį. 56% žiūrovų tikėjosi perduoti renginį šiais metais, tai prilygsta maždaug 67 milijonams žmonių iš 119,7 mln. Iš viso tikėtinų žiūrovų.
pertvarkyti, kaip amerikiečiai patiria žaidimą
Ši auganti skaitmeninių platformų, ypač tarp tūkstantmečių, tendencija keičia, kaip amerikiečiai patiria žaidimą.
Nors daugelis žmonių stebės grupes vakarėliuose, dalijasi srautais, skaičiavimas sudaro vidutinį trijų žiūrovų grupės dydį kiekviename sraute, o tai būdinga socialinio žiūrėjimo renginiams, tokiems kaip „Super Bowl“.
Šis koregavimas pabrėžia galingą perėjimą nuo tradicinės televizijos prie kelių įrenginių, socialinės patirties, kai transliacija vaidina vis svarbesnį vaidmenį.
Žaidimas ar spektaklis? Kodėl žiūrovai iš tikrųjų žiūri
Paklausta, kodėl jie stebi „Super Bowl“, respondentai pateikė stebinančius atsakymus.
Dauguma žaidimo stebi
59%respondentų paties žaidimą nurodė kaip pagrindinę priežastį žiūrėti „Super Bowl“, o vyrai (74%) yra žymiai labiau linkę nei moterys (47%), kad galėtų jį prioritetą nustatyti.
Pusiau laikas rodo stiprų lygią jaunesnei auditorijai
42%žiūrovų pasirenka pusmetės šou, o susidomėjimas yra tarp 18–24 metų amžiaus (59%) ir 25–34 metų amžiaus (55%).
Skelbimai išlieka pagrindiniu veiksniu
Beveik trečdalis (31%) žiūrovų stebi reklamą, o susidomėjimas yra suderinamas tarp amžiaus grupių ir regionų.
Socialinis aspektas yra svarbus, ypač 35–44 metų grupei
28% stebi socialinę patirtį, padidėję iki 36% tarp 35–44 metų.
Minios akimirkos ir Taylor Swift faktorius
12% mėgaujasi minios reakcijomis, o 8% konkrečiai ieško „Taylor Swift“ momento, o didžiausias susidomėjimas (13%) „Gen Z“ ir „Millennial“ kategorijose.
Regioniniai ir lyčių skirtumai
Šiaurės rytai rodo aukščiausią įsitraukimą į pusmetį (46%), o „Pietvakarių“ pirmauja „Super Bowl“ skelbimų susidomėjime (38%). Moterys (44%) labiau linkusios nei vyrai (38%) stebėti pusmetį.
Kovoja su taisyklėmis
21% amerikiečių pripažįsta, kad nevisiškai suvokia futbolo taisykles, įskaitant 9%, kurie visiškai nesupranta žaidimo. Pietvakariuose yra didžiausias procentas tų, kurie kovoja (12 proc.), O šiaurės rytuose – futbolo žinios, 51 proc. Sako, kad jie labai gerai supranta taisykles.
Kartų žiūrėjimo įpročiai: prioritetų keitimas
Apklausa nustatė aiškų kartų atskirtį, kaip amerikiečiai bendrauja su „Super Bowl“:
„Gen Z“ veda į žaidimų žiūrovą
61% 18–24 metų amžiaus žmonių nusiteikę žiūrėti žaidimą, aukštesnį nei bet kuri kita amžiaus grupė.
Tūkstantmečiai yra didžiausi pusmetės šou gerbėjai
55% iš 25–34 metų amžiaus žmonių stebi „Pustročio“ šou, kuris yra didžiausias tarp visų kartų.
„Gen X“ vertina reklamą
34% iš 45–54 metų amžiaus žmonių sako, kad skelbimai yra pagrindinė „Super Bowl“ patirties dalis, didžiausia bet kurios amžiaus grupė.
„Boomers“ daugiausia dėmesio skiria bendravimui
36% iš 55–64 metų amžiaus žmonių teikia pirmenybę bendravimui ir šventėms, palyginti su žaidimu, labiau nei bet kuri kita karta.
„Gen Z“ veda sraute
58% 18–24 metų amžiaus žmonių mėgsta žiūrėti žaidimą internete, palyginti su vos 23% kūdikių augintojų.
„„ Super Bowl “nebėra tik futbolas; Tai viso masto pramogų renginys “,-sakė„ Vegasslotsonline “atstovas spaudai:„ Nesvarbu, ar tai reklamos, pusmetės šou ar net socialinės žiniasklaidos diskusijos, prekės ženklai turi daugiau būdų nei bet kada anksčiau įsitraukti į auditoriją už patį žaidimą. “
Metodika
Šią apklausą atliko Vegasslotsonline Bendradarbiaudamas su „OnePoll“nuo 2025 m. Vasario 2–5 d., Apklausė 1000 JAV suaugusiųjų apie savo „Super Bowl“ žiūrėjimo įpročius. Duomenys buvo įvertinti siekiant užtikrinti nacionaliniu mastu reprezentatyvią imtį, pagrįstą amžiaus, lyties ir geografiniu regionu.
Norint įvertinti visas išlaidas, numatomų žiūrovų skaičius (67 mln.) Buvo padalytas iš vidutinio grupės dydžio trijų, todėl buvo maždaug 22,33 mln. Individualių srautų. Tada šis skaičius buvo padaugintas iš vidutinių išlaidų vienam asmeniui – 64,68 USD, o „Super Bowl“ transliacijai buvo gauta bendra numatoma 1,44 mlrd. USD išlaidų.