Kitas įžvalgus interviu yra pasirengęs pasidalyti, o šį kartą – su Vladimiru Matijevichu, „Gamactack“ vyresniuoju pardavimų vadybininku.
Turėdamas daugiau nei 15 metų pramonėje, jis siūlo absoliučiai vertingą perspektyvą apie igamingo, inovacijų ir rinkos ateitį. Skaitykite daugiau apie jo kelionę, naują vaidmenį „Gammastack“ ir jo naujausių pramonės tendencijų šiame interviu tendencijose.
„TheGamblest“: Visų pirma, ačiū, Vladimiras už jūsų indėlį į mūsų „iGaming“ derybas, esame tikri, kad šis pokalbis bus įtrauktas į mūsų skaitytojus. Taigi, jūsų karjera trunka daugiau nei 15 metų Igaming pramonėje. Kaip jūs matėte, kad per tą laiką išsivysto pramonė, ir kokius svarbiausius pakeitimus pastebėjote?
Vladimiras: Aš sakyčiau, kad IGAMING verslas per pastaruosius metus labai vystėsi. Matome daugybę naujų verslo įmonių, kurios bando pateikti savo naujų idėjų į rinką ir užimti jos vietą. Tai galite pamatyti pagal „Igaming“ parodų masyvumą. Kaip pavyzdį, manau, kad naujausia ICE paroda Barselonoje, manau, sulaužė visus įrašus. Palyginus technologijas, naudojamas dar dienomis, ir dabar galite pamatyti esminį kontrastą, o šis besikeičiantis procesas greitai nesustoja.
Thegamblest: Neseniai prisijungėte prie „Gammastack“ kaip vyresnysis pardavimų vadovas. Kas vedė jūs perėjimas prie „Gammastack“ ir ko ieškote į priekį siekti šio vaidmens?
Vladimiras: Man labai patiko įmonės pavadinimas … Gerai, juokauju, aš kurį laiką sekiau įmonę (šaudymas į mūsų CCO Arthur Zagurilo už tai, kad esu toks aktyvus socialinėje žiniasklaidoje) ir pamačiau, kaip įmonė augo ir toliau auga. Be to, aš girdėjau daug teigiamų komentarų iš klientų, kurie dirba su „Gammastack“, kuri, manau, yra geriausias geros reputacijos rinkoje ženklas. Tikiuosi, kad mano žinios ir įgūdžiai padės įmonei pasiekti dar geresnių rezultatų artimiausiu metu.
Lotuojamas: koks buvo jūsų pradinis įspūdis apie „Gammastack“ kultūrą ir požiūrį į inovacijas Igamingo pramonėje?
Vladimiras: Pirmas dalykas, kurį iškart pastebėjau, buvo teigiama atmosfera komandoje ir pačioje kompanijoje. Labai lengvai einantys žmonės, kuriuos įkvepia vienas tikslas. „Gammastack“ yra skirtas reaguoti ir pritaikyti savo paslaugas, kad tiksliai patenkintų klientų lūkesčius ir netgi įveiktų juos kiekvieną kartą pateikti aukščiausius rezultatus.
Lotuojamas: kiek narių yra jūsų pardavimo komandos dalis ir kaip užtikrinti veiksmingą bendradarbiavimą jūsų komandoje?
Vladimiras: Mes turime gana didelę 20 žmonių komandą. Tačiau mes nuolat bendraujame tarpusavyje, kuris šiais laikais nėra taip sunku. Mes turime savo vidinius komunikacijos kanalus ir susitikimus, kuriuose aptariame savo planus, strategijas ir naujausias pramonės naujienas.
Lotuojamas: jei galėtumėte pabrėžti vieną pagrindinį veiksnį, kuris išskiria „Gammastack“ nuo konkurentų, kas tai būtų ir kodėl?
Vladimiras: Aš sakyčiau suasmenintas požiūris. Aš žinau, kad daugelis kompanijų gali pasakyti tą patį, bet kai mes kalbame apie „Gammastack“, būtent taip yra. Mes stengiamės pateikti labiausiai suasmenintą požiūrį kiekvienam savo partneriui ir įgyvendinti jų norą.
Lotuojamas: jūsų nuomone, kurį „Gammastack“ produktą matote kaip žaidimų keitiklį, turintį didžiausią pardavimo potencialą dabar, ir kodėl?
Vladimiras: Tai nebus didelė paslaptis, kad mūsų pagrindinis produktas yra šaltinio kodo sprendimas, kuris pastaruosius metus buvo labiausiai parduodamas. Kita vertus, mes taip pat kuriame savo pasirinktinius žaidimus, kurie yra labai populiarūs tarp operatorių, nes jiems tai yra puiki proga padaryti papildomą savo prekės ženklo reklamą.
Lotuojamas: mes stebėjome jūsų nuoseklų dalyvavimą Igamingo konferencijose. Kas Vertė Ar matote dalyvaudami šiuose renginiuose?
Vladimiras: Kadangi aš dirbu, žinoma, pagrindinė „Expos“ lankymo priežastis yra sukurti naują partnerystę. Be to, tai visada yra puiki priežastis susitikti su esamais partneriais. Nieko nėra geriau, nei susitikti vienas su kitu akimi, turėti kavos ir gerą dialogą. Manau, kad tai yra geriausias būdas užmegzti ilgalaikius santykius versle. „Expos“ taip pat visada palaiko jus su naujausiomis „Igaming“ pramonės tendencijomis.
LOMBLIS: Ir galiausiai, per visus savo metus Igamingo pramonėje, jūs tikriausiai turite susidurkite su neįprastomis ar linksmas pardavimo vietas. Ar yra tas tas išsiskiria tau?
Vladimiras: Nepamenu, kur tai girdėjau, bet tai buvo kažkas panašaus: „Tikriausiai dabartinis jūsų sprendimas yra toks pat blogas kaip jūsų„ WiFi “ryšys, todėl padėkime jums“.