Mes be galo džiaugiamės galėdami pasidalyti dar vienu interviu su „Xtremepush“ vyriausiajam augimo pareigūnui Mortenui Pedersenui Tonnesenui.
Šiame interviu „Morten“ šiek tiek pasidalins apie „Xtremepush“ ir jo statusą pramonėje – kai kurie pastarojo meto etapai, kuriuos „Xtremepush“ pasiekė rinkoje dėl CRM ir lojalumo rinkodaros, dabartinės rinkos, kuriose „Xtremepush“ veikia aktyviai ir daug įdomiau.
Thegamblest: Ačiū Mortenai, kad skyrėte laiko prisijungti prie mūsų! Pradedantiesiems, ar galite šiek tiek pasidalyti apie „Xtremepush“? Kaip galite apibūdinti, kur įmonė dabar yra rinkoje ir kur ji siekia būti?
Mortenas: „Xtremepush“ yra pirmaujanti CRM ir lojalumo rinkodaros technologijų platforma, specialiai pritaikyta IGAMING įmonėms. Mes suteikiame galimybę operatoriams panaudoti realaus laiko duomenis, AI ir žaidimus, kad būtų galima sukurti intelektualią ir labai individualizuotą žaidėjų keliones. Tai, kas išskiria mus, yra tai, kad visa tai pristatome realiuoju laiku, mastu ir vienu vieningu sprendimu.
Esame stiprus pasaulinės žaidimų pramonės žaidėjas. Mūsų technologijos aptarnauja daugiau nei 250 partnerių pagrindinėse reguliuojamose rinkose, įskaitant Europą, JAV ir LATAM. Be to, „Xtremepush Powers“ 25 iš 50 geriausių pramonės pirmaujančių operatorių EGR Power 50 sąraše.
Mūsų biurai Dubline, Londone, Niujorke ir San Paulas padeda mūsų įvairiai komandai patenkinti klientų poreikius, kad būtų galima pristatyti konkrečias gyvybės ciklo keliones, kurios jau seniai daro įtaką jų augimui.
„TheGamblest“: Ar, kaip vienas iš pramonės lyderių, galėtumėte išvardyti geriausius jūsų teikiamų produktų/paslaugų teikiamų įmonių produktus/paslaugas, ir kas yra labiausiai reikalaujama?
Mortenas: Mūsų „One Solution“ platforma apima mūsų plačią produktų ekosistemą. Dėl to mes siūlome visą įrankių rinkinį, skirtą pagerinti žaidėjų įsitraukimą ir išlaikymą. Mes pateikiame realaus laiko žaidėjų duomenų įžvalgas, „OmniChannel“ kampanijas ir nemokamus žaidimus bei lojalumo keliones, kad palaikytume mūsų partnerių poreikius, naudodami būsimus įrodytus sprendimus ir skaidrią AI, kad įsitikintume, jog jie visada yra pokyčių pulsas. Bendradarbiaudami su „BETSUL LATAM“, mūsų produktų rinkinys žymiai pagerino jų išlaikymo procentą, todėl vidutinės metinės pajamos padidėjo 600%. Vienas sprendimas taip pat sumažino 50% išlaidų sumažėjimą operatoriui.
„Infinityai“ yra produktas, kurį sukūrėme kaip numatomą įrankį, vertinantį būsimą žaidėjų elgesį, vertę ir nuostatas. Tai apima adaptyvią AI technologiją, kuri identifikuoja geriausiai veikiančius modelius, atsižvelgiant į kliento naudojimo atvejus. Tai požiūris, kuris suteikia visišką lankstumą ir judrumą, teikiant rezultatus, kurie daro didelę įtaką rezultatams. Adaptyvusis modeliavimas rodo vertingą perėjimą nuo visų tinkamų AI sprendimų prie pritaikytos, numatomos analizės mastu ir tempu. Šis sprendimas sulaukė didelio susidomėjimo JAV nuo jo pradžios.
„TheGamblest“: Mortenai, ar galėtumėte pasidalyti kai kuriais naujausiais etapais, kuriuos „Xtremepush“ pasiekė rinkoje dėl CRM ir lojalumo rinkodaros?
Mortenas: Mums buvo malonu šiais metais pasirašyti strategiškai reikšmingų sandorių eilutę, įskaitant partnerius Bede, Weet ir PlayTronix, kad sustiprintų operatorių išlaikymą ir duomenų pagrįstą rinkodaros galimybes. „Latam“ išlieka pagrindinis mūsų dėmesys, kai kiti sandoriai, tokie kaip „Playr.bet“ ir „Vibra“ žaidimai, atspindi mūsų patikimą poziciją regione.
Be to, mes pasirašėme su „Global Giant Sportradar“, tikru pramonės lyderiu, pridedant savo išsamų CRM ir lojalumo rinkodaros sprendimą savo rinkodaros paslaugų siūlymui. Tai padėjo įrodyti, kad „Xtremepush“ gali pridėti didelę vertę kaip teikėjui, skirtoms pirmojo lygio operatoriams. Mes taip pat mėgavomės sėkme su baseinais Europoje, po to, kai prieš „Euro 2024“ pasirodė labai patrauklūs žaidimai, o JAV-mūsų vieninga platforma ir toliau įrodo save ir mėgaujasi didžiuliu augimu, o dauguma mūsų klientų priėmė klientus jos didžiulės galimybės. Įrodyta, kad ši technologija pagerina žaidėjų patirtį pritaikant savo kelionę supaprastintai ir labai tikslingai.
„TheGamblest“: Kokios yra dabartinės rinkos, kuriose „Xtremepush“ aktyviai veikia ir kokios vietos planuojamos ateityje plėstis?
Mortenas: Šiuo metu „Xtremepush“ šiuo metu naudoja daugiau nei 250 prekės ženklų visame pasaulyje, visoje Europoje, Šiaurės Amerikoje ir Latam, mūsų akys atkreipė dėmesį į tolesnę plėtrą Brazilijoje. Brazilijos reguliuojama rinka tik atsiveria ir mes vasario mėnesį įsteigėme biurą, sudarydami precedentą mūsų ambicingiems planams rinkoje. Ten yra daug įdomių galimybių, o naujiems operatoriams įsigijimo režime gali padėti „Xtremepush“ vieningas sprendimas.
„TheGamblest“: Jūs jau užmezgėte partnerystę su keliomis pramonės šakomis. Kokie yra svarbiausi veiksniai renkantis savo partnerius ir su kuriomis įmonėmis norėtumėte bendradarbiauti?
Mortenas: Mes ieškome partnerių, kurie, mūsų žiniomis, bus naudingi mūsų technologijoms ir pasidalins savo dėmesiu didėjančiam žaidėjų įsitraukimo ir išlaikymo lygiui. Mes žinoma, kad bendradarbiaujame su kai kuriais labiausiai žinomais pramonės prekės ženklais ir per tai siekiame sėkmingai užsitikrinti tvirtą buvimą pagrindinėse rinkose visame pasaulyje.
Bendros vertės, susijusios su klientais ir naujovėmis, taip pat yra labai vertinamos savybės, kurių siekiame bendradarbiaudami su skirtingais operatoriais ir prekės ženklais. Mūsų įmonę skatina noras sustiprinti žaidėjų keliones ir mes norime dirbti su partneriais, kurie dalijasi šiuo įsipareigojimu.
„TheGamblest“: ar yra planų išplėsti „Xtremepush“ pasiūlymų diapazoną? Ar galėtumėte pasidalyti užuominomis ar erzintojais apie būsimus leidimus? Nesvarbu, ar kalbama apie konkrečias savybes, ar tik bendrą koncepciją, mums bus malonu gauti trumpą įvadą apie tai, kas netrukus pasirodys.
Mortenas: Neseniai pradėję „Infinityai“, mūsų adaptyvią AI technologiją, mes įrodėme, kad mūsų sėkmės raktas yra nuolat tobulėjantis mūsų pasiūlymas. Daugelis operatorių stengiasi suprasti AI galimybes žaidėjų sulaikymo srityje, todėl šis įrankis gali atimti dalį kojų. Šis galingas įrankių rinkinys leidžia komandoms mokyti ir diegti mokymosi modelius bet kokiam naudojimo atvejui, turinčiam aukštą skaidrumo ir lankstumo lygį.
„XP Gamify“ yra sprendimas, leidžiantis operatoriams naudoti realaus laiko grotuvo duomenis, kad būtų galima pasiūlyti intelektualias žaidimų strategijas. Labai pritaikomi žaidimai leidžia partneriams atspindėti savo prekės ženklo identitetą, o intelektualios premijos leidžia gauti tikslinius apdovanojimus, kurie patinka klientui. Neatidėliotinos įžvalgos įgalina operatorius priimti duomenis pagrįstus sprendimus dėl stipriausio poveikio, tuo pačiu optimizuodami jų apdovanojimų biudžetą. Ateinančiais mėnesiais pridėsime daugiau įrankių, skatinančių lojalumą ir išlaikymą, pavyzdžiui, įrankius, leidžiančius sukurti lojalumo programą, leidžiančią klientams kvalifikuoti skirtingus lygius, vykdant „misijas“. Tai skatina klientus ne tik išlikti ištikimiems, bet ir aktyviems platformoje.
JK ir Šiaurės Europoje sutarimo valdymas rinkodaroje bus vis svarbesnė 2025 m. Vienas iš mūsų vieningo sprendimo modulių yra sutikimo valdytojas Ir tai suteikia vartotojams kontroliuoti jų komunikacijos nuostatas, užtikrinant, kad laikomasi GDPR ir pasitikėjimo nustatymo. Tai leidžia klientams peržiūrėti, valdyti ir atnaujinti vartotojų sutikimo nuostatas visuose kanaluose, užtikrinant tikslinius ir pirmuosius vartotojo ryšius, kurie pagrįsti leidimais.
Be to, mes ir toliau turėsime pirštą į „Igaming“ pramonės pulsą, įvertindami besikeičiančius poreikius, kad mūsų pasiūlymas būtų konkurencingiausia ir paveikti technologijos rinkoje. Mes turime daug ką pasiūlyti iš funkcijos perspektyvos.
„TheGamblest“: Iš naujausių įvykių dalyvavote SBC viršūnių susitikime Lisabonoje ir G2E Las Vegase. Ar jūs ten pateikėte naujų produktų ar paslaugų ir ar buvo patenkinti jūsų lūkesčiai dėl naujų partnerystės ir tinklų kūrimo?
Mortenas: Šiuose dviejuose renginiuose mes sugebėjome parodyti visą „Xtremepush“ CRM ir lojalumo rinkodaros sprendimo galią. Šis praėjusį ketvirtį suteikė galimybę praturtinti pokalbius apie „Infinity AI“ galimybes ir tokius svarbiausius renginius, kaip mes eksponavome dideliu mastu, taip pat rengiame papildomus renginius delegatams – yra puikus forumas tokioms diskusijoms .
„IGaming“ pramonė nuolat tobulina ir tokiose rinkose kaip Brazilija, teikianti perspektyvias, bet labai konkurencingas tiekėjų ir operatorių galimybes, mūsų CRM ir lojalumo rinkodaros platforma suteiks mūsų partneriams pranašumą, reikalingą maksimaliai padidinti IG, auginti žaidėjų LTV ir pagerinti bendrą įsitraukimą.
„TheGamblest“: Paskutiniam klausimui, Mortenai, ar galite šiek tiek pasidalyti su savo auditorija apie savo kelionę ir tai, kas paskatino jus prisijungti prie „Xtremepush“ kaip vyriausiasis augimo pareigūnas?
Mortenas: Aš daugiau nei dešimtmetį dirbau pasaulinėje žaidimų pramonėje ir vaidinau pagrindinį vaidmenį skatinant tokių kompanijų kaip „PokerStars“, „Kambi“ ir „Betwarrior“ sėkmę, teikdama tvirtus rezultatus. Aš pasirinkau prisijungti prie „Xtremepush“, nes jie turi stipriausią sprendimą rinkoje operatoriams, norintiems įgyti konkurencinį pranašumą, sujungdami realaus laiko duomenis, AI, žaidimus ir geriausią savo klasės CRM į vieną platformą. Tai įdomus jų technologijos laikas ir mane akimirksniu sužavėjo jų poveikis klientų augimui.
Dabar mano tikslas bus atkartoti mano augimo skatinimą naudojant „Xtremepush“ per didelį impulsą. Aš ypač daug dėmesio skirsiu labai konkurencingoms „Latam“ rinkoms, tokioms kaip Brazilija, neseniai atidaręs mūsų biurą šalyje ir partnerystės su pagrindiniais operatoriais susitarimu.