- „Robinhood“ ir „Kalshi“ šiandien paskelbė apie unikalią partnerystę
- „Robinhood“ vartotojai dabar gali prekiauti NFL čempionato renginių sutartimis per „Kalshi“
- „Kalshi“ praėjusį mėnesį perėjo į sporto renginių prekybos sutartį
25 milijonai „Robinhood“ JAV klientų dabar gali patirti NFL čempionato renginių sutarties prekybą bendradarbiaudami su „Kalshi“ – reguliuojama mainų ir prognozavimo rinka.
„Robinhood“ šį rytą paskelbė partnerystę su „Kalshi“, kuri leis vartotojams įsigyti renginių prekybos sutarčių dėl to, ar „Eagles“ ar „Chiefs“ laimės „Super Bowl“.
„Kalshi“ sausį paskelbė, kad šokinėja į sporto renginių prekybos sutarčių rinką. Praėjusią savaitę ji paskelbė, kad siūlys tam tikras rinkas per kitus brokerius.
„Robinhood“ siūlo tik NFL čempionato sutartis
„Robinhood“ partnerystė su „Kalshi“ tik įgalioja savo vartotojus sudaryti NFL čempionato renginių sutartis tarp „Eagles“ ir „Chiefs“. „Robinhood“ yra pirmasis „Kalshi“ brokeris.
Pirmą kartą pranešė „Front Office Sports“„Robinhood“ vartotojams dabar galima sutartis.
Kiekviena laimėta sutartis dėl teisingo „Super Bowl“ numatymo vartotojams grąžins 1 USD. Pvz., Jei „Eagles“ sutarties kaina yra 51 centai, o „Eagles“ laimi „Super Bowl“, vartotojas gaus 1 USD už 49 centų pelną už vieną sutartį.
„Robinhoto misija yra demokratizuoti finansus visiems. Naudodamiesi besiformuojančia turto klase, pavyzdžiui, renginių sutartimis „Front Office Sports“. „Pro futbolo čempionato renginių sutartis, kurią galima įsigyti visose 50 valstijų reguliuojamose biržose, suteikia tinkamiems klientams galią prekiauti didelio žaidimo rezultatais“.
Kadangi paslaugą reguliuoja prekių ateities sandorių prekybos komisija (CFTC), „Kalshi“ ir „Robinhood“ gali nedelsdami pasiūlyti savo sutartis vartotojams per kiekvieną šalies valstiją.
„Kalshi“ sausio mėnesį įšoko į naujas rinkas
Trečiadienį, sausio 22 d., Kalshi pateikė CFTC pateikimą CFTC
Renginių prekybos įmonė sausio 23 d. Pradėjo siūlyti keletą sporto sutarčių savo vartotojams, įskaitant „Super Bowl“, NBA čempiono ir NFL bei NBA konferencijų čempionų nugalėtoją.
„Kalshi“ savo klientams siūlo šias sporto renginių prekybos sutartis:
- „Super Bowl“ čempionas
- NFL NFC čempionas
- NFL AFC čempionas
- NBA čempionas
- NBA Vakarų konferencijos čempionas
- NBA Rytų konferencijos čempionas
- NHL čempionas
- NCAA vyrų krepšinio čempionas
„Kalshi“ draudžia dabartiniams ir buvusiems NFL, NHL, NBA ir NBA ir NCAA žaidėjams, treneriams ir darbuotojams įsigyti sutarčių. Tai taip pat draudžia lygos darbuotojams, lygos dalyviams, komandų ir lygos savininkams, namų ūkio nariams ir artimiausiems anksčiau minėtoms tų, kurie buvo minėti.
Ar CFTC peržiūrės naujas „Kalshi“ sutartis?
Belieka išsiaiškinti, ar CFTC įvertins šią naują partnerystę, tačiau reguliavimo komisija neseniai atkreipė dėmesį į panašias sporto renginių prekybos rinkomis.
Reguliavimo komisija atidarė panašių „Crypto.com“ pasiūlymų apžvalgą. „CFTC“ inicijavo savo apžvalgą 2024 m. Gruodžio 19 d., Dėl sutarčių, kurias siūlo crypto.com, remiantis lygos čempionato ir gimtojo miesto, kuriame bus surengta čempionato šventė, pavyzdžiui, paradas, nugalėtojui.
CFTC paskelbė, kad CRYPTO.com siūlomos sutartys gali apimti draudžiamą prekę CFTC reglamente 40.11 (a) ir Prekių mainų įstatymo 5c skirsnio c punkto 5 punkto 5 papunkčio c papunktyje. Tai konkrečiai pažymi, kad registruoti subjektai nepateikia prekybos ar nepriima sutarčių, apimančių „terorizmą, nužudymą, karą, žaidimus ar veiklą, kuri yra neteisėta pagal bet kurį valstybinį ar federalinį įstatymą“.
Komisija paprašė, kad Crypto.com peržiūros metu nustotų prekybą šiais dvi Sporto lažybų bulvariniai Tai ir toliau siūlytų sutartis.
„Mes ir toliau esame įsipareigoję dirbti su CFTC ir toliau remsime mūsų klientus ir prekiaujame mūsų sporto titulinių renginių sutarčių visose 50 valstijų, be pertraukų, kai peržiūrime CFTC pranešimą“, – teigė atstovas.