„Hyatt“ narių pasaulis gali uždirbti ir išpirkti taškus Venecijos Las Vegase dėl kvalifikacinių viešnagių, kai jie bus rezervuoti per „Hyatt“, uždirbti kreditą uždirbti pakopos statusą ir uždirbti taškų dalyvaujančiuose restoranuose ir mažmenininkams, kai jie bus apmokestinami jų kambariuose. „Elite“ nariai gali mėgautis papildomomis nauda iš naudos.
Esant šiems išskirtiniams santykiams, „Hyatt World“ nariams pasiūlys daugiau pasirinkimo-Las Vegaso ruožo širdyje-už tai, kad būtų daugiau naudingų kelionių patirties ir viešnagės, įskaitant Venecijos kurorto „All-Suite“ apgyvendinimą.
„Mes tikime transformacinėmis kelionių galiomis, o Venecijos kurortas Las Vegasas sklandžiai teikia tai įsimintinomis viešnagėmis ir ne tik šia pasauliais, kurie panardina keliautojus į čia ir dabar“,-sakė Laurie Blair, „Global“ viceprezidentė, „Global“ viceprezidentė, „Global“ viceprezidentė, viceprezidentė „Global Global“, „Global Global“ viceprezidentė, „Global Global“ viceprezidentė, „Global“ viceprezidentė, viceprezidentė „Global Global“. „Global“ viceprezidentė „Global Global“ viceprezidentė Laurie Rinkodara, Hyatt.
„Mes tikimės, kad savo nariams pasiūlys daugiau praturtinančių kelionių patirties šioje paklausos rinkoje, pradedant išskirtinėmis kulinarijos aukomis ir baigiant pasirodymais, pasirodžiusiais venecijos kurorte ir Venecijos srityje.
Venecijos kurortas Las Vegasas, kurį sudaro du viešbučiai, „Palazzo“ ir „Venecijos“, garsėja savo svaiginančiu indulgencija pasaulinės klasės apsipirkimu, apdovanojimais apdovanojimais ir naujai rekonstruotais prabangiais apartamentais-dabar „Hyatt“ narių „World of Hyatt“ nariams, kuriuos galima uždirbti „Hyatt“ nariams ir išpirkti taškus.
„Mūsų legendinis kurortas ir toliau veda kelią į juostą, nustatydamas inovacijų, prabangos ir nepamirštamų svečių patirties etaloną“, – sakė Patrickas Nicholsas, Venecijos kurorto Las Vegaso prezidentas ir generalinis direktorius.
„Išvadinę persigalvojančius apartamentus ir bendradarbiaudami su visame pasaulyje žinomais virėjais … ir mes nuolat buvome šios nuolat besikeičiančios vietos priešakyje. Kai mes priimame naują Venecijos kurorto erą, šis aljansas su „Hyatt World“ suteikia mums galimybę išplėsti savo pasiekiamumą ir užmegzti ryšį su nauja auditorija. “